درخواست طراحی افزونه

وردپرس یک سیستم قابل انعطاف و توسعه پذیر است. معنی این سخن این است که می توان با برنامه نویسی اختصاصی , قابلیت های جدید و پیشرفته ای به این سیستم کارآمد افزود و بسیاری از نیازها را برطرف کرد.

خوبیِ توسعه ی وردپرس این است که کارفرما را از صرف هزینه برای ایجاد یک سیستم اختصاصی بی نیاز می کند و قابلیت مدیریت آسان و کارآمد سایت همراه با سفارشی سازی بالا را برای او فراهم می آورد. یعنی کارفرما هم می تواند از ویژگی های قدرتمند وردپرس مانند سفارشی سازی پوسته و دریافت رایگان به روزرسانی های وردپرس و امنیت بالای سایت برخوردار شود و هم با کمک برنامه نویسی اختصاصی ( ساخت افزونه ) ویژگی های منحصر به فردی به سایت خود ببخشد.

اگر شما هم در پی دست یابی به مزایای فوق هستید می توانید از خدمات برنامه نویسی سایت درپرس استفاده کنید.

ما در وب سایت درپرس , به کمک نیروی انسانی متخصص و باتجربه ی خود می توانیم نیازهای گوناگون شما را در حوزه  ی توسعه ی وردپرس برآورده سازیم.

خدمات برنامه نویسی  شامل موارد زیر می شود :

  • افزونه نویسی اختصاصی ( برنامه نویسی صفر تا صد افزونه ی وردپرس متناسب با نیازهای شما )
  • سفارشی سازی وردپرس ( اعمال تغییرات سفارشی در عملکرد هسته ی وردپرس )
  • سفارشی سازی ووکامرس  ( اعمال تغییرات سفارشی در عملکرد افزونه)
  • ایجاد افزونه های مکمل برای ووکامرس
  • هزینه ی برنامه نویسی به صورت زیر محاسبه میشود : 

    هزینه ی هر افزونه بستگی به میزان پیچیدگی عملکرد آن افزونه دارد. هر چقدر که عملکرد یک افزونه پیچیده تر باشد , زمان و تلاش بیشتری برای برنامه نویسی آن لازم است بنابراین هزینه ی نگارش آن نیز بیشتر می شود.

    هنگامی که درخواست خود را برای برنامه نویسی ثبت می کنید , ما میزان پیچیدگی آن افزونه را بر اساس “تعداد مسئله هایی که باید حل کنیم” محاسبه و به شما اعلام می کنیم. همچنین “زمان تقریبی” تکمیل کار را نیز برآورد کرده و آن را به اطلاعتان می رسانیم.

درخواست خود را چگونه ثبت کنیم؟

در گام اول از طریق فرم زیر یا شماره واتساپ 09381095500 درخواست خود را ثبت کنید. موارد خواسته شده را به دقت تکمیل و دگمه ی ارسال درخواست را کلیک کنید. ما نتیجه ی بررسی های خود را از طریق ایمیل , واتساپ و تلگرام برایتان ارسال می کنیم.

در گام دوم جهت هماهنگی های بیشتر می توانید با ما تماس تلفنی برقرار کنید. خواهشمند است قبل از تماس تلفنی , حتما درخواست خود را به صورت مکتوب و همراه با ذکر کامل و دقیق جزئیات ارسال فرمایید.

سوالات متداول برای ثبت درخواست
هزینه چگونه پرداخت می شود؟

کلیه ی هزینه های برنامه نویسی از طریق “خرید بسته های ویژه ی حل مساله” پرداخت می شود. یعنی پس از تعین هزینه ی نهایی انجام پروژه , شما می توانید به راحتی از طریق خرید بسته های خدماتی خاصی که برای این کار در نظر گرفته شده و ما آن را بسته ی حل مساله می نامیم , هزینه ی پروژه را پرداخت کنید.

آیا پس از توافق اولیه , قرارداد قانونی امضا می شود؟

له. خدمات افزونه نویسی وردپرس تنها با عقد قرارداد قانونی همراه با الصاق کپی کارت ملی طرفین , ارائه می شود. پس از توافق اولیه بر سر هزینه و زمان تحویل پروژه , یک قرارداد کتبی در دو نسخه تنظیم شده و به امضای طرفین می رسد. در صورت بعد مسافت , نسخه های قرارداد و کپی کارت ملی , از طریق پست پیشتاز ارسال می گردند.

آیا امکان فسخ قرارداد وجود دارد؟

بله. در صورتی که کارفرما به هر دلیلی تمایلی به ادامه ی اجرای پروژه نداشت , قرارداد فسخ و مبلغ پرداختی پس از کسر هزینه های انجام شده , به کارفرما عودت داده می شود.

آیا در طول مدت برنامه نویسی می توان از روند پیشرفت کار مطلع شد؟

بله. ما به صورت منظم گزارش هایی از روند پیشرفت پروژه همراه با امکان تست ( در صورت امکان ) برایتان تهیه و ارسال می کنیم تا افزونه ی نهایی دقیقا مطابق با نیازهای شما باشد.

آیا پس از تحویل پروژه , پشتیبانی رایگان ارائه می شود؟

بله. پس از پایان کار و تحویل افزونه , به مدت یک ماه پشتیبانی رایگان ارائه می شود.

چه مواردی شامل پشتیبانی می شود؟

هر گونه خطای احتمالی در عملکرد افزونه و یا عملکرد نادرست افزونه و ایجاد نتایج غیرمنتظره , مشمول پشتیبانی رایگان می باشد.

آیا پس از تحویل پروژه , امکان توسعه و ایجاد تغییرات در افزونه وجود دارد؟

بله.توسعه دادن افزونه و ایجاد تغییرات با عقد قرارداد جدید امکان پذیر است.